Félremondások

Úgy döntöttem, hogy óévbúcsúztatás gyanánt kiválogatok nektek néhány könyvekkel kapcsolatos vicces félremondást, amit idén (legalábbis a legtöbbet idén) gyűjtöttem a munkám során.
Természetesen én sem vagyok tévedhetetlen, de némelyik vásárlói igényt igazi kihívás volt kitalálni  még a számomra is, pedig elég rutinos vagyok. A helyes megfejtéseket zárójelben közöltem. :)


- "Az Obszidián és az Ónix című könyv folytatását, az Ózont keresem."  (J. L. Armentrout: Opál)

- "Valami olyasmi című könyv nincsen, hogy Palaoidok? Nem tudjuk, ki írta, nem tudjuk, miről szól, de vannak benne számok is." (Simon Márton: Polaroidok)

- Rafini (Berg Judit: Rumini)

- Egy borsó élete (Jeff Kinney: Egy ropi naplója)

- Rózsavölgyi suli (Maros Edit: Hűvösvölgyi suli)

- Nulla, Hulla Ká ügynök (Geronimo Stilton: Nulla, Nulla Ká ügynök)

- "Fekete volt a könyv borítója, de nem találom, mert sok fekete borítós könyv van." (Nos, érthető módon ez nem lett meg)

- A jó kalózok (Mikszáth Kálmán: A jó palócok)

- Szentpétervár esernyője (Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője)

- Frei Tamás: Meghökkentő (Ez meghökkentő módon a Megmentő című könyv akart lenni)

- "A könyvnek olyasmi címe volt, hogy Kicsi pici." (Mi tagadás, ez megizzasztott annak idején. Végül Becca Fitzpatrik Csitt, csitt című könyve került ki győztesen)

- "Finale Fitzpatrik könyvét keresem." (Becca Fitzpatrik: Finale)

- Bogyóca (Bartos Erika: Bogyó és Babóca)

- "Azt a vámpíros könyvet keresem, tudja, a harmadik részt" (Ehhez több ötletem is akadt, de Stephenie Meyer Eclipse - Napfogyatkozás nyert )

- Polaroid táplálkozás (Szendi Gábor: Paleolit táplálkozás)

Végül pedig variációk E. L. James A szürke ötven árnyalata című könyvére:
- Az ötven szürke árnyalata
- A szürke negyven árnyalata
- A fekete ötven árnyalata
- A fehér negyven árnyalata
- A sötét ötven éjszakája
(ez a személyes kedvencem)


Boldog új évet kívánok mindenkinek! :)



Megjegyzések

  1. - Az ötven szürke árnyalata
    - A szürke negyven árnyalata
    - A fekete ötven árnyalata
    - A fehér negyven árnyalata
    - A sötét ötven éjszakája

    Hát ezek nagyon jók :D
    Én csak annyiban kevertem, hogy a sötétség ötven árnyalata :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése