Friss hírek - Sulijegyzetek 4.

Az elmúlt években ilyenkor már hírekkel rukkoltam elő a Sulijegyzetek aktuális részével kapcsolatban. Mostanság azonban ritkábban jelentkezem, és hírekkel sem nagyon látlak el titeket, hogy mi is a helyzet valójában.

Sajnos idén nem fog megjelenni a befejező kötet, ez már biztos. Mindenképp lesz negyedik rész, de többet kell rá várni, mint ahogy megszokhattátok.

 A késés okai elég személyesek. Különleges évem volt (és hajjaj, hol van még vége!), rengeteg olyan dolog történt velem, ami azért nem mindennapi. Ritkábban sikerült összehozni, hogy kivonjam magam az életem gyors pergésű változásai alól, és leüljek a gép elé. Amikor pedig írtam, folyton töröltem és újraírtam, így lassan haladt a munka.
A mai napon is, amikor ez a bejegyzés íródik, csak annyit mondhatok, hogy készül a negyedik rész. Seregnyi vázlat, megírt és félbehagyott fejezetek sokasága van a gépemen, amiből össze fog állni a záró kötet. 

Így, hogy kevesebb időm maradt az írásra, nekem is hiányoznak Lilláék, úgyhogy alig várom, hogy teljessé tegyem a történetüket, és pontot tegyek az utolsó fejezet utolsó mondatának a végére. :)


Megjegyzések

  1. Egy jó könyvre mindig érdemes várni! <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kata!
    Én 44 éves vagyok! A gyerekeim ilyen korúak, mint a sorozat szereplői. Imádom a jó könyveket és imádom ezt a sorozatot is. Annyira, hogy december 27-én rohantam a 3. kötetet megvenni, mert az ünnepek alatt kiolvastam az első kettőt. Nagyon várom a 4.részt!! Remélem a biztatásaink segítenek a 4. rész befejezésében!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kata!
    Én 44 éves vagyok! A gyerekeim ilyen korúak, mint a sorozat szereplői. Imádom a jó könyveket és imádom ezt a sorozatot is. Annyira, hogy december 27-én rohantam a 3. kötetet megvenni, mert az ünnepek alatt kiolvastam az első kettőt. Nagyon várom a 4.részt!! Remélem a biztatásaink segítenek a 4. rész befejezésében!

    VálaszTörlés
  4. Már nagyon várom❤❤
    Lehet tudni mikor jon ki a 4.része?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon várom már a 4. részt mert az első három olyan mintha teljesen rólam szólt volna. Az a rész amikor Flórát elakarták vinni egy kiszabadulós játékra szinte egy az egyben megtörtént velem és a barátaimmal. Teljesen átérzem Lilla helyzetét Márkkal, Krisztiánnal és a tánccal kapcsolatban mert az én életem fontos része a tánc és olyan helyzetben vagyok és is minta a hősnőnk. Így nagyon várom már a folytatást főleg mivel én is végzős vagyok mint as szereplők és kíváncsi vagyok most is annyi egybeesés lesz e a könv és az életem ( osztálytársaim élete) között :) <3 <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon várom a 4. részt. Rossz így, hogy befejezetlen a történet. Sajnos hónapok óta semmi hírt nem adtál a folytatásról. Lehet valamit tudni?

    VálaszTörlés
  7. Engem is nagyon érdekel, hogy mi van a folytatással, nagyon tetszettek az előző részek. Tudtok valamit a befejejező részről?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése