Könyvbemutató

A Sulijegyzetek-sorozat 2. része, a Ballépések hamarosan megjelenik!


A dedikálással egybekötött könyvbemutató november 29-én lesz, a cím:
Trafó House
Budapest, Liliom u. 41.



Részletek:

Szeretettel várok mindenkit!





Megjegyzések

  1. Lehet, kicsit értetlen vagyok, de ez most azt jelenti, hogy nov. 29-en minden könyvesboltban megjelenik az országban? :-$

    A válaszokat előre is köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem, könyvesboltban január 9-től kapható. November 29-től neten lehet megvenni a kiadó webáruházából, plusz természetesen a bemutatón is meg lehet vásárolni.

    VálaszTörlés
  3. kecskeméten is lesz?

    VálaszTörlés
  4. Ma érkezett meg hozzám a 2. rész. Annyira vártam :))) Alig várom, hogy karácsonykor elkezdhessem olvasni *-*

    VálaszTörlés
  5. Én elolvastam és a végére az arcomra fagyott a mosoly nagyon nagyon tetszett és nagyon várom a következő részt:) de sajnos csak egy év múlva lesz kb... De nagyon tetszett és rengeteget nevettem rajta és nagyon beletudtam képzelni magam Lilla szerepébe :)) nagyon várom már a folytatását. Gratulalok a könyvhöz! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örültem a véletlen találkozásnak és a beszélgetésnek is. :)

      Törlés
  6. Én éppen csütörtökön takáltam rá a könyvre, pénteken megkaptam és szombatra meg már ki is olvastam ! Nagyon nagyon tetszett az első rész és ahogx a 2. részt olvastam itt és nagyon izgatott lettem vsak az a baj,h a 2. részt csak Karácsinykor kapom meg es szinte mar szenvedek a tuattól,h tudom , h itthon van de nem olvashatom! ����
    Ugyhogy en nagyon várom és lenne egy kérdésem,h mikor jön ki a 3. rész?
    Kellemes ünnepeket! ��������

    VálaszTörlés
  7. A sok kérdőjel igazábol smielik lennének de sajna csak igy adja ki bocsi!

    VálaszTörlés
  8. Szia! A 3. rész megjelenéséről még nem tudok semmi biztosat. Jövőre valamikor. Kellemes ünnepeket neked is. És jó olvasást. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése