Nyitótánc

Az aktuális kedvenc kéziratom nem pusztán új címet kapott, hanem ígéretet is, hogy a Könyvmolyképző Kiadó ősszel megjelenteti.

Hogy ez milyen érzés?

Összetett. Nagy adag öröm, izgalom, büszkeség és némi félelem kavarog bennem. Talán ha elmesélek egy történetet, könnyebben el tudom magyarázni.

Egy könyvesboltban voltam, és leragadtam az egyik polcnál. Némelyik könyvnek csak végigsimítottam a gerincén vagy épp megkerestem a vörös pöttyöt az oldalán. A kedvenceimet levettem a polcról, és találomra kinyitottam őket, hogy vajon emlékszem-e még a sorokra. Néha a szerző köszönetnyilvánítását is elolvastam, néha pedig megcsodáltam a gyönyörű borítót.

Aztán egy tétova gondolat ötlött fel bennem. Komolyan kint lehet egyszer az én könyvem is ezen a polcon? Valaki azt is leveszi majd, hogy beleolvasson? Vajon mit fog gondolni? Hogyan fog dönteni?

Körbenéztem a boltban, mert megrémültem, hogy kifigyelik a fura ceremóniát. Közben pedig szerettem volna elbüszkélkedni mindenkinek, aki arra jár, hogy valóra vált egy álmom.

De nem látott senki.

Elmosolyodtam.

Az enyém maradt a pillanat, és így volt tökéletes

Sosem szerettem igazán az őszt. Eddig. :-)


Megjegyzések

  1. Gratulálok, ez óriási dolog, sok sikert a megjelenéshez és tonnányi eladást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. Lassan elkoptatom ezt a szót, hogy köszönöm, de ennek csak örülhetek! Mindig is úgy voltam vele, hogy ami nekem tetszik, talán másnak is tetszik. Hamarosan kiderül, így van-e. :-)

      Törlés
  2. Kedves Kata! Először is gratulálni szeretnék az álmod megvalósulásához. :) Másodszor pedig szeretnélek biztosítani arról, hogy én tuti le fogom venni a polcról a Nyitótáncot, száz százalék, hogy bele fogok olvasni, 110 százalék, hogy hangosan fel fogok nevetni a könyvesbolt közepén, és ezer százalék, hogy meg fogom venni, és egymillió százalék h imádni fogom + rongyosra fogom olvasni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg egy álmom valósult meg. Emlékszem, évekkel ezelőtt azzal fárasztottam a barátaimat, hogy ha majd egyszer írónő leszek, akkor... ezt meg azt csinálok. Szerettem ezt a mondatot. Lehet, hogy elég sokat ismételgettem ahhoz, hogy valóra váljon? :-)
      Nagyon örülök, hogy ennyire biztos vagy a dolgodban.:-) Bevallom, én azért megingok néha. Remélem, tetszeni fog! :-)))

      Törlés
  3. Kedves Tavi Kata!

    Nagyon szurkoltam ezért a könyvért, örülök a megjelenésnek, és nagyon várom a napját már, amikor végre kiadják. Jó munkát kívánok, tudom, hogy még sok minden van hátra (szerkesztés, tördelés, borító, fülszöveg, stb.), de remélem, nem tart majd túl sokáig. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kinga!

      Örülök a szurkolásnak, az bizony jól jön és jólesik minden írónak. :-) Tényleg van még hátra pár dolog, bár a szerkesztésen túl vagyunk. Bizony én is várom már, hogy megjelenjen. Amíg kézbe nem foghatom, addig egy kis részem (elég ostobácska részem) nem hiszi el ezt az egészet, ami velem történt! Pedig hát ez a valóság! :-)

      Törlés
  4. Kedves Kata!

    Kicsit irigyellek. Mit kicsit?! Nagyon! Én is szeretnék valami jelentősebb művet megszülni, de eddig csak a novellákig jutottam. Gyomorcsiklandozó irigykedésem ellenére szívből gratulálok neked és még sok ilyet. Egyszer talán te is tananyag leszel irodalomórán.

    Baráti üdvözlettel: Bartha gyöngyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gyöngyi!
      Köszönöm a gratulációt! :-) A szülés nehéz, de nem szabad feladni! A novellázás jó út. :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése