Érkezik az ötödik regényem


Mivel a könyvhét a járványhelyzet miatt nem lett most hétvégén megrendezve, így helyette készültem nektek néhány hírmorzsával a megjelenésre váró új könyvemről. 😃😃😃
Még nem tudom, mikor kerül nyomtatásba, mert ez a kiadó ütemtervétől függ, de remélem, hogy ősszel már olvashatjátok is. A szerkesztést május végén befejeztük, és a fülszövet tervezetet is megírtam.


KEZDJÜK A CÍMMEL, MERT VALAHOGY HIVATKOZNI KELL RÁ:
A regény munkacíme a kezdetek óta ugyanaz: TAGADJ MINDENT A címválasztásról nem tudnék részletesen beszélni spoilerek nélkül, mindenesetre az egész regényen, több karakter sorsán keresztül végigvonul, hogy az emberek mennyi mindent letagadnak egymás előtt, vagy egyszerűen csak nem mondanak ki a másiknak dolgokat, és ez bizony problémákat szül. Ami nekem ugyebár jó, mert sok lehetőséget adott a történet formálása közben, hogy a szereplőimet kellemetlen vagy kínos helyzetekbe hozzam, amiből majd tanulniuk kell. 😊


A TÖRTÉNETRŐL:
A könyv különálló történet, nem kapcsolódik hozzá sorozat. A Sulijegyzetekhez hasonlóan ezúttal is romantikus ifjúsági regényt írtam, de annak ellenére, hogy a központi szál egy szerelem kibontakozása, komoly témákkal is foglalkozom benne, mint például az iskolai szabályszegések, a tanulás melletti diákmunka, szenvedélybetegségek... stb.
A regény Magyarországon játszódik, egészen pontosan a Velencei-tónál. Nem egynyári történet lesz, mert a főszereplőink itt élnek, és a regény télen-nyáron bemutatja ezt a főként nyaralóhelyként ismert vidéket. A strandokon kívül fontos helyszín lesz egy kitalált középiskola, a Zrínyi Ilona Alapítványi Gimnázium és a családi vendéglő is, de egy-egy jelenet erejéig elkalandozunk Budapestre és Székesfehérvárra is. Főleg randihelyszínként. 😉
A Tagadj mindent egy régi ötletem újragondolása, mert valamikor 2009 körül körvonalazódott a sztori váza, és a tópart már abban a verzióban is szerepelt. Konkrét helyszínt azonban csak tavaly kapott, amikor úgy döntöttem, teljesen átformálom a sztorit, és csak a főszereplőket hagytam meg az eredeti történetből. A helyszín szinte adta magát, hiszen több mint egy éve Székesfehérvárra költöztem, és nekem nagyon közel van a Velencei-tó, amit ki is használok. A magam részéről nem strandolni járok oda, inkább kirándulni és sétálni, ezért választottam állandó lakhelyéül a szereplőimnek is.


A SZEREPLŐKRŐL:
A regény főszereplője a tizenhét éves Emma E/1-ben meséli el a sorsát attól a naptól, hogy tizenegyedikben  a nyári szünet előtt elszökik otthonról egészen odáig, hogy sikeresen leérettségizik.
Emmának elég problémás a családi élete, ezért nem puszta szeszélyből szökik el, hanem a távoli rokonait próbálja felkutatni. A barátaival sem olyan egyszerű a kapcsolata, mert régi sérelmek feszülnek a múltban, amikkel előbb-utóbb foglalkoznia kell. Az iskola igazgatónője ki nem állhatja, az egyik fiatal tanárnővel pedig sokszor összeütközésbe kerül.
Ráadásul ott vannak még azok a fránya fiúk!  Mindig csak bajt hoznak a fejére, kiváltképp, hogy több srácot is elé sodor az élet...




Remélem, meghoztam a kedveteket. Amint végleges lesz a fülszöveg, hozom azt is. :) 



Megjegyzések