Hírek - Sulijegyzetek 3.

Ősz van, úgyhogy joggal várjátok a friss infókat a Sulijegyzetek 3. részéről.
A jó hír az, hogy haladunk a munkával, vagyis hamarosan hozok nektek mindenfélét: végleges címet, fülszöveget, borítót, talán megjelenési dátumot is és természetesen részleteket a regényből.

És nehogy azt higgyétek, hogy én nem várom ám a megjelenést! Valami hihetetlenül különleges érzés a kész könyvet a kezemben tartani, alig várom, hogy megsimogathassam a borítóját, és kíváncsian várom a véleményeket is róla. :D <3




Megjegyzések

  1. Imádtam az első két részt! Imádtam, imádtam minden egyes mozzanatát! Hihetetlen, hogy nekem is remegett a gyomrom és elakadt a lélegzetem, amikor Lilla ugyanezeket a tüneteket tapasztalta. Elvesztem a fejezetekben, és úgy faltam a sorokat, mint egy éhes oroszlán. Konkrétan egy nap alatt olvastam ki a két könyvet és cseppet sem bánom, hogy ráment egy napom és egy éjszakám.! Sőt, az, hogy még nem jelent meg a harmadik rész, csak még jobban felfokozta a kíváncsiságomat. :D
    Nagyon-nagyon-nagyon és még annál is jobban kíváncsian várom, hogy hogyan alalul tovább a történet. :) <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése