Útközben

Tudom, hogy sokan várjátok már a Nyitótánc folytatását, ezért amíg várnotok kell (ne kérdezzétek, meddig, nem tudok időpontot), pár apró kulisszatitkot megosztok veletek a karakterekről.

Ahogy tovább szövöm a történetet,  egyre jobban megismerem a szereplőimet, hiszen a kezdetekkor hiába képzeltem el őket valamilyennek, azóta is formálódnak.



Lillára például ráfért, hogy valaki tükröt tartson elé, még akkor is, ha az illető nem jó szándékkal tette. (És ez az illető új szereplő lesz.)

Krisztián sokszor igyekszik jót cselekedni, csak nem jó módszert választ hozzá. Magának sokkal nehezebben bocsát meg, mint másoknak.

Flórának nagyon össze kell kapnia magát, és megacélozni az önbizalmát, mert sokra viheti. Terveim vannak vele.

Jázmin rájön, hogy azért, mert fél a csalódásoktól, még nem dobhat el magától lehetőségeket. Érzelmi téren van még mit tanulnia.

Kristóf... rá nagyon szeretnék időnként haragudni, de nem megy, na. :)

Gréta jól érzi magát a kis világában, és hajlamos megelégedni a "jóval". Elhatároztam, hogy a következő kötetekben megmutatom neki, milyen a "jobb".

Ákosról lassan formálódik a kép, mert tudom, mi lesz, amikor leások a mélyre. Nem fogok örülni attól, amit ott találok, de tudom, hogy csalódni sem fogok benne.

Márk pedig... ő az, aki belül egy igazi jégcsap, aminek persze oka van. Szeretném, ha ez változna vele kapcsolatban, de még én sem tudom, mi lesz a sorsa pontosan... Jó, azért sejtem.


Remélem, hamarosan többet tudok mondani a sorsukról. :)

Megjegyzések

  1. Szia!:) Jujjj már nagyon várom a folytatást!:3 Ma fejeztem be a könyvet és már vettem is volna fel a folytatást!;)Nagyon imádom ahogy írsz! Az a könnyedség, humor....ittam minden szavát!;D Gratulálok mert egy nagyon jó könyvet hoztál össze és ebből következve megis köszönöm hogy egy ilyen fantasztikus történettel ajándélkoztál meg minket!:) Csak így tovább és tűkön ülve várom a folytatást!:) (Siessetek;D)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Körülbelül sem lehet tudni, hogy mikor jelenik majd meg a második része? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Idei évi megjelenést terveztünk. Ősz-tél körül, legalábbis egyelőre ennyit tudok mondani.

      Törlés
  3. Szia :) En az ejjel kiolvastam a konyvet egyhuzamban :D Annyira jo volt...28 eves vagyok egy 3 eves kisfiu anykaja,tehat nem fiatal vagyok es megis annyira visszavittel engem a kozepiskolaban.Koszonom neked :) Remelem a kozepiskola mind a 4 evet vegig izgulhatjuk az ironovel. Gratulalok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, én is 28 évesen írtam., és egyébként még most is olvasom hasonló "sulis" könyveket. Legutóbbi az Anna és a francia csókot olvastam, és nagyon tetszett. Megszerettem valahogy az ifjúsági irodalmat. :) Örülök, hogy tetszett, jön majd a többi is. :)

      Törlés
  4. Szia! Nagyon tetszett a könyved, zseniálisan alkotsz jellemeket, és a konfliktusok is hitelesek. :) Pintérből, meg úgy a tanárokból általában szeretnék többet kapni. Részben a jellemekből, részben az aranyköpésekből. Meg ilyen apróságokat. (Pl. a töritanárunk macskája utálja az iszlám imádságokat.)
    Ritka az olyan író, aki TÉNYLEG tud írni, és szerintem most találtam egyet. Engem a Nyitótánccal megdumáltál az összes többi könyvedre is. :)
    (Azért én szívesen vennék egy szemesztert Pintér szemszögéből. Ráér, majd ha lezárult a Sulijegyzetek :D )
    És ÍRJ, HAJRÁ, CSAK ÍGY TOVÁBB!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. IMÁDOM!!!- ez összefoglal mindent.

    VálaszTörlés
  6. Szia. Tudom, hogy ez kulisszatitok, de akkor is meg kell kérdeznem... Lilla kivel fog összejönni a legvégén? Mert ugye Krisztián az akibe most jelenleg menthetetlenül beleszerelmesedett, de mondjuk én egy kis turpisságot is el tudnék képzelni a könyv végén (pl hogy Márk lesz a befutó)... Amúgy iszonyatosan tetszett a könyv és várom a folytatást abban reménykedve hogy az még vastagabb lesz.
    U.I: Ja, és bocsi a nagy kíváncsiskodásom miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kulisszatitokra rákérdezni? Ej! Lesz turpisság, főleg a harmadik kötetben, de a többi tényleg titok. :)

      Törlés
  7. Szia. Imádom a könyved. Már elég rég kiolvastam, de azért minden nap néztem különböző oldalakon nincs e valami hír. Én még nem vagyok gimnazista, de a könyved miatt úgy éreztem én is oda járok. Jó magam is szeretek írni és reméllem olyan jó könyvet adhatok majd ki egyszer mint te. Alig várom a fojtatást.

    VálaszTörlés
  8. Szia. Tegnap kezdtem a könyvedet,de annyira nagyon tetszik,hogy nem bìrom lerakni! :) Imádom. A szereplőket is nagyon megszerettem. Azt hittem,hogy SzJG-is lesz egy picit,de nagyon kellemes csalodás ért. :) Annyira nagyon jól ìrsz! :D egyszerűen imádom a stilusod! Alig várom,hogy olvashassam a többit is. Puszi :*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése