Mostanában

Mostanában kicsit elhanyagoltam a blogot, mert regényt írtam, egy ideje már betegen, néha éjszakába nyúlóan, néha pedig fejben pörgettem le egy-egy jelenetet, hogy jó lesz-e úgy, ahogy gondoltam. Közben kevesebb könyv kapott helyet az életemben, ami azért sincs jól, mert nekem komoly igényem van az olvasásra is.
Helyette fiktív diákokkal lógtam. :) Rengeteget agyaltam a múltjukon, jövőjükön, problémáikon, és közben megkaptam egy ismerősömtől, mennyire jó, hogy úgy mesélek róluk, mintha létező személyek lennének. Ezt nem is egyedül a Sulijegyzetek kapcsán kaptam meg, hanem van egy bontakozó, sötétebb hangulatú YA ötletem is, ami még szinte vázlat, de ezek szerint a szereplők legalább élnek.
Egyébként mindig is nehezemre esett mesélni róluk, pedig nincs bajom azzal, hogy jártassam a szám. Na jó, most azzal is baj van, mert be vagyok rekedve, és amúgy tökéletesen hozom Darth Vadert is.
Ha pár napon belül túl leszek a szöszölésen, és elküldöm lektorálásra a kéziratot, végre adok magamnak egy kis pihenőt. Ilyenkor szoktam filmmaratont tartani, az legalább elvonja a figyelmemet, vagy nekiállok behabzsolni több részes könyvsorozatokat, hogy bepótoljam a kiesést. A könyvek falásástól legalább nem kapok gyomorrontást, mint a második részben szegény Krisztián Kristóf szülinapi buliján. :)




Megjegyzések

  1. Alig várom már, hogy jöjjön a második rész :D Nagyon ígéretesen hangzik az a gyomorrontás ;)

    VálaszTörlés
  2. Mikor tudjuk meg, hogy mikor jön ki a második rész?? :) már nagyon várom!! :)♥

    VálaszTörlés
  3. Már most tűkön ülök, úgy várom! :D

    VálaszTörlés
  4. Várom már!!! <333

    VálaszTörlés
  5. CSAK JÖJJÖN MÁÁÁÁR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Egyébként ez a kedvenc könyvem, kiütötte simán az SZJG-t, de a Wings mellett maradt. Ez a két sorozat (Sulijegyzetek, Wings) a FAVOURITE!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  6. Mikor várható, hogy felkerülnek az oldaladra hosszabb részletek, a második részből?
    U.I. :Nagyon jó a könyv <3 I love nyitótánc :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hosszabb részleteket majd szerkesztés után (körül), de még megjelenés előtt fogok feltenni. Még nem tartunk a szerkesztésnél.

      Törlés
  7. Imádom a Nyitótáncot!!! Megkaptam a könyvet éjszaka kiolvastam aztán következő nap megint kiolvastam és most olvasom harmadjára, de még mindig nem unom!!! Mikor várható a következő rész? Már a könyvvel álmodok!!!!

    VálaszTörlés
  8. Imádom a Nyitótáncot! Alig várom a 2. rész megjelenését! <3 Már lehet róla valamit tudni?

    VálaszTörlés
  9. Én nagyon vàrom a következő részt .
    Nagyon kivàncsi vagyok hogy folytatódik a történet

    VálaszTörlés
  10. Lesz harmadik resze?

    VálaszTörlés
  11. Mikor lesz harmadik rész?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése